En trött man

Han jag bor med körde Arkenrace inatt, men kom med upp o sjöng "happy birthday to you" (naken, ingen lyfte på ögonbrynen) imorse. Li hade önskat sig d, att vi skulle sjunga på engelska, annars e d så barnsligt....


Här låg han genom hela barnkalaset, i varierande ställningar, mest med ögona fast. Det var när jag skulle publicera bilder nu som jag såg att han ju var naken på alla bilderna från Lis säng imorse. Undra int på att ungarna helst ska va nakna härhemma om dagarna.

Nu e JAG trött, så jag tänker slänga mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis gulle Li, minns för SJU år sen när jag äntligen fick hålla dig i mina armar... love you so...Inget e gratis!! Grattis bus unge..

2011-01-16 @ 23:19:34
Postat av: Tessa

lip d kommer jag aldrig att glömma...

2011-01-17 @ 14:15:26
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0