Ditt o datt

Jobbat hela dan 10.20.30. Fixade om skyltfönstret lite efter jobbet. Kl. nie gick jag till Anki o var barnvakt till hennes dotter Sandra då hon måste bort och hennes sambo var på jobb. 22.30 var man hemma igen och Chrille kunde fara iväg en sväng. Fatta att nästa vecka kommer att vara lite av den dröm. Jeff på dagis, Li i skolan/eftis, jobbar iofs 5 dagar, men inget jävla pusslande.

Sitter just nu i köket på vår köksbänk vid fönstret o dricker en öl o häller i mig ostbågar direkt från påsen (så d inga blir kladdigt på tangenterna). D e så jävla gott. Men nu börjar ögona svida, bäst att ta tillvara på d, för snart e dom pigga o då e ja uppe ti två! Herregu imorgon börjar helgen, undras vad man ska göra.

Imorgon ska jag titta på födelsedagspresent till Li, dukigt sen. Men om jag hittar någon passlig TV med DVD inbyggd så får hon en sån, inte för dyr. Tipsa gärna om ni vet nån bra. Inte för liten får den va. Tider att passa:

9.30 lämna Jeff till dagis med bil
13.00 hämta Li från skolan med bil o fara ut till sparis på tumis
15.00 hämta Jeff o Sandra från dagis

Kanske  d blir nåt roligt till middag?! Man vet aldrig ifall man får nå infall. Nu natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att ni äntligen är där, slippa detta evinnerliga pusslande =)

Jag har Lis armband på min arm som blev kvar på hennes simning.

Ses senast på söndag om ej förr

2011-01-14 @ 10:31:12
Postat av: Tessa

Ja det blir jättebra de här. Även om jag inte skulle byta bort den tid man fått vara hemma med Jeffen. Gulle stora pojken nu! Yess senast söndag, 17.30. Eller ska ja styra ihop tacos?!?!

2011-01-14 @ 14:37:59
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vem e sandra?

2011-01-14 @ 15:15:19
Postat av: Camilla

Tacos o moccamaräng kan det bli bättre, hoppar över ätande på hela dagen isåfall o syndar en extra dag =)

2011-01-15 @ 16:29:44
Postat av: Tessa

Sandra är mina barns pyssling, vår granne, min kollegas dotter.....nåt mer du vill veta? =)

2011-01-15 @ 23:21:20
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0