Snötunnel och Mariebad

Tur att andra tar initiativ till utelek, jag är dålig på d jag. Men d va skitkul! D vart tunnel och grillplats gjort hos grannen. Svettiga och hungriga vart vi så vi grillade korv med bröd, YAMMEY! Men jag har inte tagit kort på tunneln, bara filmat, nööördit. Men här kommer kort på frusna barn som sitter o dregglar på korvarna som ligger på grillen.


Sandra, Jeff o Anki


En hungrig och frusen Li.


För att värma våra frusna själar bar det av till Mariebad. Jag kom ihåg kameran!

Stärka plåtmagen övning. Sätt-in-det-bakteriefyllda-vattnet-i-munnen-o-spruta-på-pappa-leken


e skitkul.

Jeff simmar/dyker som fan. Jag visste inte att han var påväg simmandes mot mig så jag gick bortåt med ryggen mot honom, plötslgt vänder jag mig om, där kommer han efter"simmandes" i panik, o flåsar hostandes med kallsupar "mamma, du får inga gå bort!", gulle lilla. Det är ju inte så att han säger till när han hoppar i eller får för sig att dyka till en, det gäller att hålla koll. Men jag trodde han var med Chrille o Chrille trodde jag hade sett att han skulle simma till mig. 5-6 meter drar han iväg utan problem, sen kan han göra ett snabbt stopp o fara vidare, eller bara ligga o flyta. Ska lägga upp nya filmklipp så får ni se hur duktig han är.


Lina, Natalie o Nick var där.


O vissa är snygga även under vattnet. Helt sjukt snygg bild.

CHIPS+DIPP+SEX & THE CITY S3E02 -->  = SANT


Kommentarer
Postat av: Lina

Den var cool dina kamera, men faan man jag ser ju död ut.

2011-02-06 @ 21:51:58
Postat av: Tessa

Hahaha, näää Lina, underbar!

2011-02-06 @ 22:06:16
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Hahaha, näää Lina, underbar!

2011-02-06 @ 22:06:23
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

men jävla snyggo!!! DÖD?? hahahahaha.. näää SNYGGG!!!!

2011-02-07 @ 07:49:21
Postat av: mia

nadu lina. snygg barra.

2011-02-08 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0