Thailand i trygghet

Vi ar framme. Men har inte fatt internet att fungera. sa nu sitter vi pa en thaibar\restaurang mitt i natten me bekanta o dricker ol och jag surfar. Jeffen sover i vagnen (-de e traangt fick man hora nar han skulle sova, han sover ju inte normal i vagn mer)  o Li kikar pa film. Vi vart jatte jetlagged av att resa dagtid och sov bort hela ankomstdagen och till 12 dar irad. FEL FEL FEL!

Perfekt laggtid for Jeff borde vara kl 22.00 har. Da sover han till tio, Li vaknar forst av alla o borjar teckna farggranna teckningar o kikar pa film med horlurar. Jag sover garna till tio. Ni vet val att ju lagre solskyddsfaktor ni har=mindre soltid kravs. Hahah. Inge solskydd o man blir brun pa en halvtimme. Hahaha.

TILL MOMMO O MOFFA:
Nar vi blir arga pa Jeff sager han med sorgsen min "jag vill hem till mommo och moffa" gullligt.  Jag har massa bra bilder och filmklipp jag vill publicera.

Men bara man far internet att funka i var underbara hala dar vi bor. Vi bor sa fint. Med poolaccess, stort rum , vi har allt. Men inget internet vi far igang. har inte ens orkat anstranga oss. Telefonerna har vi lamnat pa rummet, SEMESTER. Men jag var in pa facebook ida. MASSOR med gratulationer fran mer eller mindre kanda. Jag ar inte den som skriver grattis pa folks facebook men folk har skrivit till mig, gulligt tycker jag. Sa manga grattis.

Snart kommer bilder. Orka interneta nar man har semester 2 veckor....puss, nu hotell dax...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0