Packar

O d går sådär...

Var bjudna på middag till mamma o pappap ikväll efter jobbet. Vilket ju passade helt ypperligt eftersom man har sådär lagom mycket mat hemma då man tömt inför resan. TACK D VA 1 KLASS! Vi småfirade oxå att syster fyller år idag GRATTIS SÖTA SYSTER, och att jag fyller på torsdag, grattis till mig själv. Hem vid halv nio, kasta ungarna i säng o börja irra omkring här. Nu ha ja irrat i 2 timmar och borde slutföra projekt packning så man kan duscha o krypa ner i sängen med ett stycke sexandthecity!

Imorgon bitti tar vi Rolfen över och t.o.m bilen denna gång. Den får stå på 2 veckors parkering. SKÖNT! Kommer givetvis uppdatera med varma bilder  =)  men nu ska ja packa...

Kommentarer
Postat av: Eva F

Ha det bra och hoppas du får en härlig födelsedag

2011-02-23 @ 08:29:27
Postat av: andrea

Åååhhh, va skönt! Ha nu en riktigt trevlig resa! Jag skulle absolut fara till Thailand snarast bara jag inte vore så säker på att planet skall störta varje gång jag flyger. Ännu värre nu när man har barna juh!



Grattis grattis på Födelsedagen snigging! Kram!

2011-02-23 @ 22:52:26
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tackar.



Andréa om du inte gör nåt åt störtfobierna kommer d sluta med att du eventuellt kan ta dig till KEA-market-hem, sen kan du ju krocka ;) utmana dina rädslor. Krams

2011-02-28 @ 18:01:37
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0