Nå nuuuuh

Yes!
4 st flygstolar bokade STOCKHOLM-PHUKET 23/2-10/3
Inget hotell bokat ännu. Men vi siktar på ordentligt poolområde med käk så man inte behöver röra sig ur fläcken på hela dagen. Kanske nåt riktigt charterhak med barnklubb, hehe. Jag tänker pressa som en blådåre från Dag1. Phuket har jag sett, många gånger om, nu behöver jag inte se annat än himlen, då jag ligger ner o njuuter i solstolen med en kall.... fan ja längtar massor. Ungarna kommer ju hoppa av glädje då de får beskedet imorgon bitti.

Night.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja jag hörde det av Chrille, bra att ni kommer er iväg! o som vanligt passligt hem till Samuels födelsedag =)

2011-02-11 @ 13:25:09
Postat av: Jäääänuuu

Åååå, vad härligt!!!!!! Si till å njut nuh, det är du värd.

2011-02-11 @ 16:44:13
Postat av: sandra

passligt avis.... SAAAATAN!!!!

2011-02-11 @ 19:08:46
Postat av: Tessa

JAAA, JASSKKA NJUUTA hähähä, o duuuktigt.



Kalastårta som välkomstmåltid är inte fy skam ;)



Sandra, snart missommar, då jääävlar ska de kammppas!

2011-02-11 @ 22:22:51
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0