Badbilder

Chrille fick ryggskott imorse. Så för att slippa se en sängliggande kvidande karl, så tog jag barnen med mig o simma till Mariebad ikväll. Med oss fick vi:

Ulle med barnen, Fanny, Viggo & Ebba. Sen dök även Anki & Sandra upp mitt i allt. Mycky barn. Glada barn.

Plåta ju på för fulla muggar. Fångade lite roliga bilder:


Li. Liiiite skrynklig hand.

             
T.v. Viggo med en luftbubbla i vardera näsborre. T.h. Jeffen chillar.


Hahaha, å fy fan den är e bra. Sandra & Anki njuter -inte.


Barnen ville även de leka fotograf.


Bubbelpoolen

Nu har dippen dragit en timme. Chips, dipp + Sex & the city.

Kommentarer
Postat av: syster

Menn ååh va mysit!Å jag som TÄNKTE komma via då jag va på kvällsprommis me Glimma. Tog istället en långpromenad runt hela stan :)

2011-02-18 @ 22:26:49
Postat av: Tessa

Jessica du får ju komma me nån gång! Men du får ju gärna glida in här på kvällsis oxå.

2011-02-19 @ 09:32:32
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Alm@

Fiin blogg

2011-02-19 @ 22:20:27
URL: http://almafotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0