Nu är man ledig 1 vecka !!!

Om en timme ligger man o steker vid Cikadas 30 gradiga utepool, fi fan va skönt att kunna sola o bada utan att frysa ihjäl. KRUKA! Mia o pojkarna kommer med, o imorgon åker de tillbaka till Nord Irland. Funderar på att haka på dem imorgon bitti och sedan stanna i Stockholm och bli en natt hos brorsan o hans lavli sambo Mikaela. Och ta en dag på Skansen. Inget jag berättat åt ungarna ännu då jag inte bestämt mig.
*
Nu packa poolväska!
*
*
Såhär kan d se ut när ungarna har "hemliga klubben" i bilen.
*
*






Kommentarer
Postat av: mia

det var en ypperlig ide tessa. halvera resan kan jag saga. tack for allt o vi hors val pa telefonen o sant. kram

2011-08-08 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0