Lite släktbilder till

Jag vill bara dela med mig av lite bilder på min kusin o hennes barn. De bor på Nord Irland och besöker i snitt Åland en gång i året, de brukar vara här 4-5 veckor i Juli. Vi har varit och hälsat på några gånger och det känns som om det är alldeles för länge sen. Sist var då Jeff var bäjbis.
Här e Li o Jeff med min kusin Mias äldsta son Lochlainn. Asså deras småkusin. Lochlainn är en månad yngre än Li. SÖÖTAA!
O här e snyggmamman själv, med yngste sonen Gabriel, Gabe är 1 månad äldre än Jeff. Det där tycker jag att vi tajma bra Mia. SÖÖT!

Kommentarer
Postat av: Michael Kors Outlet

fdasfdasfda

2012-07-19 @ 11:15:12
URL: http://www.michaelkorskors-outlet.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0