Söndag

Sov till elva, sov och sov, sista timmen var det nog en massa tvinn, men däremot var jag vaken mellan fem och sju inatt, vaknade av att Jeff hade en MARDRÖM "Li drack upp min tripp, brööööl". Not so very funny. Sen vart det plättar till lunch, ett 2 timmars Mariebadbesök, middag med svägis o co på Mannechai. Trötta o jobbiga ungar (asså våra). Så det vart hem, borsta tänderna, en kort filmsnutt o I SÄNG. Halv åtta sov båda två, behövdes tydligen.

Så nu har jag sett hela Robbes match på Youtube. Roligt när man kan pausa o gå tillbaka o kika. Bra jobbat. Nu ligger jag på soffan o e så jävla trött, klockan är inte ens åtta. D kan bli en film i sängen ännu. Har 2012 filmen som väntar på att bli sedd. Kanske jag får Chrille att se med mig med ena ögat. Vi är inga filmisar, men ibland är det så skönt att bara inte göra nånting, bara ligga o se på film, det kan fast va en skitdålig film (ännu bättre, för då kan man somna).

Imorgon är det jobbilainen igen. Är inne på ett 8 dagars pass, kul. Det minglar så mycket människor in, så det är roligt att jobba när det händer nåt. Nya varor, glada kunder. I veckan inväntar vi bl.a Lindberg med vårkläder och bumbostolarna, och en liten leverans Didrikson ska skickas från sverige imorgon.

Hörni tack o gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0