Robert Helenius vs. Peter Samuel

Igår hade Robbe match igen. I vårt hus har man ju ingen TV-kanal som de säger "moi eller heippa" i. Men jag fick snabbt reda på att han ju givetvis hade tagit hem segern IGEN på knockout. Det tog inte många minuter innan segern fanns på youtube. Då hade videon "81 visningar", idag över 21000. Pop kille.


(klicka på bilden för att se videon)

Nu har jag pluggat lite och vet att Robbe har gått 15 proffsmatcher och vunnit samtliga. Det är inte fy skam. Jag är skitimpad, han blir lite idol när jag ser han slåss, känner mig lite som en fjortis. Minns när jag var 16-17 år och var hos min dåvarande pojkvän Tony, så kunde jag och hans pappa sitta o titta på Mike Tyson sent om kvällarna. har tydligen gillat boxning länge. D e coolt.

Sen får vi ju inte glömma då att denne segrande man också har ett privatliv. En familj som ska rås om: 2 små barn och en sambo. Hans sambo är en driftig brud som bl.a ser till att lågan i deras förhållande hålls brinnande trots att han jobbar så hårt. (Jag är inte lika duktig på det i vårt förhållande kan jag säga. Under sommarhalvåret så möts Chrille o jag oftast i dörren och har inte många minuter på tumis per dygn.  Lågan glöder bara mellan varven, lata partners man e.) Så Sandra ska även hon ha lite creds tycker jag. GRATTIS ROBBE m. familj!


Kommentarer
Postat av: Cindy

Ja ett stort grattis till dom speciellt till Robbe, såg ju inte ens svårt ut för han :-O

2011-04-03 @ 11:40:43
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Nu har ju jag bara sett knockouten, men tyckte inte han såg så ansträngd ut. Strooong =)

2011-04-03 @ 11:58:23
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag såg ju varenda minut o det var spännande!

KUL O grattis!

Och Sandra du såg snygg ut också =)

2011-04-03 @ 17:54:17
Postat av: sandra

sötis!!!jo, visst faan var det häftigt!!! helt sjukt egentligen... ringer senare::: pöss

2011-04-04 @ 09:53:36
Postat av: Tessa

Ok Sandra, ja väntar på att DU ringer...pyzz

2011-04-04 @ 20:45:59
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0