Påsken den kom och gick

Vi har varit lugna i påsk, ätit en massa godis, chips o njutit av det fina vädret. Jag inledde påsken med storhandling på Kantarellen på skärtorsdagseftermiddagen med 3 barn. vi var inte ensamma där om man säger så.


I kön. Jeff börja puffa sin vagn mot Sandra så d va lite lip där i kön, tills jag skickade dem till lekrummet. Träffade på en bekant man när vi kom in, och bevisade vid kassan vem som var snabbast. Givetvis kvinnan med de 3 barnen och den ensamme mannen bakom  *like*


Vår påsksmyckning. Tänk, jag har t.o.m blåst och målat ägg i påsk, d har AALDRIG hänt förut.


Krattade löv gjorde jag i det underbara vädret.


Li plockade småpinnar som låg överallt från höstblåsten.


En viss åt vindruvor o va allmät glad.


Bianco njöt av att få vara ute lös.


Jag och barnen cylade till Strandnäs, Chrille måste en sväng via jobbet och kom sen med bilen. Det var längdrekord för Jeff o gick riktigt bra.


Middag hos mamma o pappa, det är dit påskharen kommer o gömmer ägg. Li undrade varför inte påskharen kom till oss istället. Men "vi har ingen trädgård att gömma äggen i ännu", svarade jag då  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0