Bianco är vårfin!

Åtog mig ett litet (3 timmars) projekt igår. Plockade Bianco. Har gjort det en gång förut, o då fick jag skavsår på fingrarna efter halva hunden. Tänkte att jag "skulle börja lite", så skulle pappa få fortsätta när han kommit hem från Pargas i slutet av denna vecka.

Nå, ni som sett Bianco senaste månaderna så vet att om man "börjat" plocka henne så fortsätter man helt enkelt. Annars skulle det blivit som en lejonman. Men jävlar va fin hon blev! Jag har dock magen kvar, men den tänker jag klippa, så tunna långa fjun kan man ju tänka sig hur känns att rycka bort.


Pappa e du stolt nu? Tänk, nu slipper DU.  =)


Kommentarer
Postat av: farsan

Visst e ja ju stolt oh glad att jag slapp grovgörat

2011-04-19 @ 10:34:50
Postat av: Tessa

En flarra cognac mindre får du ju nu förstås =)

2011-04-20 @ 22:16:05
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0