Vinterkläder

DIDRIKSONS vinteroveraller har anlänt och de går åt som smör i solsken, hur tänker folk på sånt nu? Förmodligen blir mina barn utan. Skomakarn´s barn går me trasiga skor...

Vi har fått in overaller i:
svart m. lite turkost på
röda
limegrönspräckliga (bäst i test i Vi Föräldrar)
helssvarta

...och så har vi faktiskt overaller upp till stl. 160, enorma. Men kanske nån som behöver?! Det är redan slut på storlekar och det är även ursållat hos leverantören.

Men vi har skaljackor kvar på lager, vind och vattentäta Didriksons och jättefina från Minymo. Jag tror att man kan ha dessa länge ännu, det är väl därför jag inte ens plockat fram barnens vinterkläder, vet inte ens om de passar i år. Kanske är dax.

Men välkomna in! Ja jobbar tis-ons, fre-lö denna vecka, kanske borde gå o lägga mig, kroppen är inte van med denna fart (+2 dagarsfylleri i helgen, hoho va ja kan!)

Ska surfa omkring på lite nya prylar bara  ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-15 @ 00:35:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Trollmamman Lowa

Släng in lite bilder på halarna :)

2010-09-15 @ 09:45:51
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0