Vet ni va ja ha gjort ikväll

Jag har varit och TRÄNAT!!
För första gången på 5 månader släpade jag mig iväg till Avancia (i Jennys bil). Bodycombat stod på schemat och fy satan va roligt o skönt. Några upprepade håll fick man ju i höger sida, men annars var jag i förvånadsvärt skick, flåset var inte i botten ens. Jag vart triggad och tänker fara nästa onsdag igen. Man kanske börjar träna igen nudå, om magen det tillåter. Man kan ju proppa sig full med Nexium o träna på d, borde ju funka, hehe.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Även om du inte varit till Avancia så har du ju nog rört på dig en del inte BARA legat på soffan m Chrille o gullats =)

2010-09-24 @ 07:17:32
Postat av: Tessa

Nej det har det inte gjorts mycket ;) soffan är inte min plats

2010-09-24 @ 19:25:20
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0