Premiären + nyheter

Första dagen i nya butiken.
På jobb 09-22 med en liten kaffepaus med svärmor har gett känningar i ryggslutet. Det har varit folk, smeeet med folk. Vi har fått säkert 20 blommor och gåvor. Köpmän i stan har kommit in o grattat och kramat om oss, man blir helt rörd. Alla har varit så glada. Vi hade lite otur med vår betalterminal som vi ej fick igång, så vi måsta låna en, och den tog inte emot alla kort, så vissa kunder måsta gå till bankomaten och ta ut pengar, piiinsamt. Men alla (utom en) gjorde det förstående.

Vårat nya prisvärda märke PIPPI har många glatt sig över. Vi har haft dregellappar för 5 EUR/2st och pyjamas för 6,50 EUR/st, och kommer att fortsätta med den kampanjen fre-lö.

Tack alla besökare idag! Det har varit jätteroligt. Lämna gärna kommentarer ni som varit in.

Tycker ni att jag ska göra en Familia blogg?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Facebook åtminstone o oj vad kul att många kom, hoppas det håller i sig. Kram

2010-09-10 @ 07:45:22
Postat av: Petra

Grattis igen! Ni har verkligen lyckats, ljust, fint och lätt att hitta. Kanon helt enkelt!

2010-09-10 @ 09:35:43
Postat av: Carolin.W

Jag SKÄMS!!!

Stort Grattis, fattade inte att du blivit butiksÄGARE fast jag var in i går och shoppade på premiär dagen (fattade inte heller att det var premiär dagen)jag SKÄMS.

Vi har flyttat till hus, så har haft fullt upp med det och inte läst någon tidning och så får jag nog skylla på ammningen också...Grattis igen.

2010-09-10 @ 11:54:03
Postat av: Anonym

Hej, det var jättefint i eran butik, fiffigt med second hand hörna faktiskt. Och de nya dregellapparna togs varmt emot på hemmafronten:-)



Byxorna jag frågade efter didriksons hette Tobie Pant. Ifall det underlättar!

Hejssvejs

2010-09-10 @ 13:40:26
Postat av: Cindy

Idag var jag in, du va inte på plats. Men hittade mycket fínt. Men ska inte köpa nått än. Kul med barn butiker, finns allt för få. /snart strammis ;-)

2010-09-10 @ 15:43:37
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Eva F

Har inte hunnit vara in än men tycker att blogg eller FB grupp hade varit perfekt, är så sällan in till stan men vill gärna hänga med ändå.

2010-09-10 @ 15:55:45
Postat av: Sarah & Jenny

Vi var in till er butik och tycker att ni har gjort det jätte fint!

Vi kommer igen! =)



Vi röstar för en Familia-blogg.

2010-09-12 @ 20:51:09
Postat av: Malin

Jag sade ju redan i butiken lite vad jag tyckte, men den där barnlekhörnan var kanon, ni såg ju -Melvin var där hela tiden!!! Sen att ni öppnat upp lokalen så att den känns mycket större, det var en bra grej. Dregellapparna var kanon, men jag borde ha köpt 14 istället för 2 märkte jag. Får nog komma någon fredag eller lördag och fylla på lagret =) Hoppas att kunderna fortsätter strömma!

2010-09-12 @ 21:27:42
URL: http://melvins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0