Lavli mårnin

Ibland är mornarna bra, ibland suger de.
Från att igår morse vaknat till att båda kidsen står o lipar efter nå stridigheter, till denna ljuva morgon vakna av Jeff som står brevid sängen och säger "mamma, ja vill ha bort den, det kliar".

Så kliver han ur en 2 kilotung nattblöja. Så bad jag honom hämta lite våtservetter så torkade jag det värsta kliíga i all min trötthet, så fick han krypa ner med mig en stund för att inom 3 minuter ångra sig och hellre vilja gå o se på Stora maskiner (världens bästa film för små fordonsälskare). "Jag kan", sa han och travade iväg o satte på favoritskivan. Man slumrade ju till för nästa ljuva ögonblick, bli väckt av Li som viskar "mammaa, jag städar mitt rum jag". Min klocka ringer 10 min senare och så möts jag av dessa tysta syner, de här stunderna gillar jag  ;)


Sätt för bövelen inte på taklampan när du städar Li.

Faktum är att Lis rum vart TIPP TOPP! Vart hon sedan städat alla saker vete fan. Halv nio började det droppa in söta flickor här. Först Linn och sen Cassandra, så Chrille hade en hel caravan med brudar med sig till skolan idag, hihi.

Idag är jag ledig, men slinker förmodligen in till butiken ändå, kul där. Häääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0