Kräftor o öl

I helgen vart jag bjuden till Jenny P på kräftis.


Det är ju roligt att folk tar initiativ, det gör inte jag. Aldrig. Å fy fan de gott! Ett musicquiz o ett gäng A Karhu senare ledde oss raka spåret till Äärken. I helt gott skick var jag, och även på söndagen så mådde jag prima och var på Skördemarknad o stötte på både Arkenvakt, kassörskan o bartendern Ramona. Undras vad dom tänker, typ vakterna. Först kommer man dit vid tolv/ett o nåjsar o e allmänt full (men glad), sen när man går hem så är man ännu fullare (och tröttare), o sen möter man dem dagen efter, och då är man på familjeutflykt med rödsprängda ögon och sitter givetvis på passagerarsidan med en mineralvatten i handen.




Fy helvete vilken MEGATRAKTOR.

Cassandra o Li fick rida, o Jeff o Chrille for på traktorsafari. Sen bar det av på kalas till Noah von Hertzen o ja åt o åt o åt, mums va gott me bullar o sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0