Busy days

Jag håller på med ett "litet projekt" och har därmed inte sådär jättemycket att dela med mig till er läsare just nu. För det är bara det som händer. Men vilken dag som helst så tänker jag avslöja mej, haha! Nu vet säkert några läsare vad jag håller på med, men snälla säg inget här, vill säga själv  =)  kul är det iallafall.

Har varit på Dillen idag 10-17, när jag satte mig vid middagsbordet 17.30 kom jag på att jag inte hade suttit ned sedan frukosten vid 9.30, förutom då jag var o pissa på jobbet. Gissa om d dunka i fötterna o ryggen efter d. Nu ska det bli skönt att krypa ner under täcket, det var ju inte så att jag satt ner länge efter middan  =)

Nu ska jag iallafall gå o tvätt upp mig o sova snart. Chrille e på jobb o barnen sover tungt. Bianco ligger utslagen på mattan efter en god bit torkad kalkonsnacks. Natti

Nyfikna?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kunde väl ha ordnat med frågerunda om vad vi tror du gör.

För jag tror att du gullas med Chrille nu när han är hemma mera en tid igen =)

Kram

2010-09-06 @ 07:24:31
Postat av: Tessa

Haha, jo o försöker få ett tredje barn såhär på hösttider, hihi.

2010-09-06 @ 09:57:55
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Just det , jobba hårt på det så kanske det tom blir tvillingar...=) eller var det inte så det funka

2010-09-06 @ 10:13:17
Postat av: Eva F

Tror jag vet vad du syftar på men vet inte om jag skulle kalla det för ett LITET projekt. Lycka till!

2010-09-06 @ 18:25:42
Postat av: Cindy

Nyfiken!? Du skojar :-) Va håller du nu på med???????????????????????????? :-D

2010-09-06 @ 19:23:14
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Annika

Tror några fåglar viskat vad det är, och som Eva säger så litet är det väl inte:-)i småbarnskretsar går såna rykten fort.

2010-09-06 @ 20:11:20
Postat av: Andréa

Nej berätta nu, farao jag är en nyfiken jäkel känner jag ibland!

2010-09-06 @ 21:45:20
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0