Svettig o frusen

Idag har jag blitt bjuden på ett bodycombatpass av Susanna. Det var vändag på Träningsverket, och då får man bjuda med sig en kompis gratis. Tack Susanna, det kändes bra! Även om jag var helt spyfärdig efter passet. Tog nästans i från tårna. Och instruktören Minna är ju för fan oslagbar, fy fan vilken duktig instruktör hon är!

Imorgon är jag ledig och Jeff ska va hemma från parken, Li ska hämtas efter skolan slutat, så ska vi åka och hälsa på min faster till hennes jobb på daghemmet Söderhagen i Lemland. Li och Jeff vart så jävla glada när jag berättade om morgondagen. Tänk att "så lite" kan glädja så mycket. Gulliga.


Borde duscha varmt nu, min svett är kall och jag huttrar. Men Robinson e så intressant! Jag har inte följt nåt program på TV på över 1 år, men nu kan det nog bli torsdagsmys varje vecka  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0