NYA PJUKKS!

Ja har köpt nya skor. Inte ofta jag satsar pengar på skor. Blir oftast nå Ellos för 39,50 men nu kunde jag inte hålla mig. LÄDERBITEN i Sittkoffs har fodrade, vattentäta Gore Tex basketskor i plommonfärg. SKITSNYGGA! O supersköna. Finns i svart oxå med nån röd rand på, tänkte ju på de först, men sen kom jag på att jag ALLTID köper svart eller vitt, så det fick bli plum! Nöjd!






Jag måsta ju testa dom igår då jag parkerade mitt i ett vattenkärr, så måsta jag kliva i och vattnet kom upp förbi den vita sulan, kallt kändes det men inte blött! Mina fjolårsskor från Ellos sipprar det in både under- och ovanifrån, sån skillnad, helnöjd, trots prislappen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen - SNYGGA! Jag sku behöva ett par vinter-converse, de är ju helt utnötta. Jag kanske härmar...

2010-10-24 @ 19:47:53
Postat av: kussa

TÄNKER KÖPA LIKA!!!!!!!

2010-10-24 @ 22:06:45
Postat av: Tessa

HÄRMA PÅ BARRA, JAG VAR FÖRST!

2010-10-25 @ 00:09:06
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppa du i eller steg försiktigt i vattenkärret? =)

2010-10-25 @ 08:54:29
Postat av: Tessa

Hah hahahah, ja tänkte på byxorna, de är ju inte vattentäta så ja måsta kliva i försiktigt. Garv du e så färdig du Camilla.

2010-10-25 @ 10:15:52
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0