Fredagskvällen

MODEVISNING
Oj gu så gulliga dom var. Li och Jeff spatserade upp på scen. Scenen var kort och efter ett snabbt besök på podiet så uttryckte han "ja vill gå igen!". O d fick han ju givetvis. 2 ggr gick de. En gång i "innekläder" o en gång i ytterkläder, då skulle Li ta av Jeff jackan, så man kunde se hans tröja som var under, man hörde publicken "nååå-a" sig, så söta! D gick jättebra. Dom får va med igen. Så fick dom 2 godisar sen  =)


Här har Jeff Minymos slim jeans o Nova star tröja + mössa, Li har basic Celavie tröja o mjuka Minymo jeans, ursnyggt!


Marina och hennes Fanny, jätteduktiga o fina mannekänger!


Li vill plötsligt ha en overall, "snääälla mamma, den e så sköön, kan ja int få en!"


Vi hade ju en tävling i butiken. Vinn presentkort på 20 EURO. Gissa vikten på en glasburk med makaroner i. Marianne Ekström vann, men vi fick en par udda lappar oxå  =)


Slank in till grannbutiken Tara. Handlar mycket sällan rejäla kläder till mig själv. Det är toppar o t-shirts när de ramlar över mig, så är de slut efter ett tag så köper man nya. Men dyra kläder. Näää, till barnen jooo, men inte till mig själv. Förutom i kväll. "sku bara in o titta", kom ut med en Peak Performance hood för 94,50 -40%, och en vanlig skitsnygg grå lång Tee för 25.95 -10%. Nöjd var jag, trots priset. Jag hade hittat nåt som jag älskade. Hur ofta ser ni mig i färger? Men denna gillar jag skarpt!

Fittan va ja har långt hår!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Fin tröja!

Ditt hår är långt, men jag tror jag har längre, och lite tjockare.

2010-10-02 @ 22:01:26
Postat av: Tessa

Tröjan e skiitfin! Och du Vickimoa, du har ju typ page du, haha

2010-10-03 @ 22:07:36
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Kidsen var ju bara så gulliga! o just Li hålla Jeff i handen o sen ta av honom jackan o ska jackan av så tycker ju såklart Jeff att mössan ska bort =)

2010-10-04 @ 15:49:38
Postat av: Tessa

Hihi, jaa d va faktiskt bra. Många pratar om d. Cute!

2010-10-04 @ 16:57:42
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: andrea

Hej!

Synd att man missa! Jag va på väg in på kvällen, men de sket sig.



Tröjan du köpte är skitsnygg! Jag älskar såna! O fint hår har du!



Kramar!

2010-10-06 @ 08:12:00
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tack Andréa =) ska kapas o färgas nästa vecka, duuuktit slitet, hehe.

2010-10-06 @ 23:04:50
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0