GULLE redan 3 ÅR !

Det här e självaste gullungen d. Så skön, så gullig, så go, så glad, så duktig och självständig. Och han ska börja på dagis, BLÅKLOCKAN i januari. Med sig får han sin bästis Sandra. Vanliga fraser:

"De e min Sandra. Sandra säger, de e min Jeff"
"Sandra tycker om rosa, jag tycker också om rosa"
"Sandra komma hit leka imorron?"
"Jag kommer ihåg mamma ramla ute cykeln igår" (fast d va i våras)
"A som i Anki, S som i Sandra, J som i Jeff" (Halååå, T som i Tessa då?!?)

 

Han e så gullig då han sjunger hela "Blinka lilla stjärna där...", som han har lärt sig från filmen Dora. Han lär sig mycket från Dora utforskaren. "man får inte gå över bron. Man måste lösa gåtan först" kom han och sa till mig en dag. CUTE! Nu ska ja kjuta mig i säng. Jobb imorn!

Kommentarer
Postat av: Camilla

F som i faster då =)...nu har det varit för lite umgänge...

2010-11-23 @ 09:24:59
Postat av: Camilla

Perfa med dagis för de små o att de kom till samma=)

2010-11-23 @ 09:25:59
Postat av: Camilla

Blåklockan förresten (efter koll) så där har mina brudar varit på sommar dagis något år =) centralt

2010-11-23 @ 09:28:46
Postat av: andrea

Gulle va söt han är! Han börjar ju få lite kaluffs nu också!



så härligt när de börjar snacka en massa. Jag skulle vilja ha det filmat. De kommer så mycket kul ur munnen på Aron också nu. De värsta är att han satt vid köksbordet och radda upp en massa svordomar häromdagen. Ojojoj, vi måste börja vårda språket lite tror jag....

2010-11-23 @ 20:49:56
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Trollmamman Lowa

Grattis till lilla Jeff. Vi måste lyckas komma över någon dag med P som i PAKET. Puss.

2010-11-25 @ 19:44:17
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: Tessa

Joo, han borde bjulla på lite glass nån dag.

2010-11-26 @ 22:32:19
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0