BOXINGNIGHT at Adlon Sportsbar

G r a t t i s   R o b b e !



Så kolugn då han e pv att entra ringen, inga fejk se-grym-ut-miner.

Vi var rätt många på Adlon som väntade med spänning på att matchen skulle börja, sen när den väl börjat tog det 4 minuter innan spänningen förvandlades till glädje. Vann i 2:a ronden mot Attila Levin igår på teknisk knockout och fick därmed förbli Europamästare i tungvikt. Så jävla grymt duktig. Jag är imponerad av denna lugna boxarkille med båda fötterna på jorden. Som dyker upp i sin munkjacka på intervjuer, inga tillgjordheter. Sånt gillar jag. 


Carro Andersson, syrran o Malin Alm + Loikasklanen.


Helvete han e bra asså.

Efter Adlon drog jag med Lina o Johan till Indigo. Via Wirrans o hem till mig o drack öl, jag drack resorb, för att klara av Dillenpasset idag. En glad, lyckad kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0