Bästaste julklappen!

TROLLEYS 39,50 €


Kabinväska, godkända mått att ta in i flyget. Rekommenderad ålder 2-100 år =) Helt underbar att se på är den också. Bra pris och den känns riktigt stadigt och bra i kvaliten. Vi fick en pall i fredags, nu har vi 9 kvar, sålde 6 st bara idag. Vi funderar på att göra en extra sändning då de gått så bra. Men tänkte först kolla intresset och åsikter av er läsare. Vad tycker ni? Skulle man borda ta in 20 till? Vilken färg är finast?


Barnrumsinredning från



Stolen minns jag inte riktigt priset på, fåtöljen kostar 77 €

Förvarings-/prydnadsburkar 15€ / 3 st


Plåtbil...pris...ööh.


Gå in på www.jabadabado.se och kika, ifall ni fastnar för något så kom in till Familia eller ring 12266 så kan vi höra ifall de har på lager så tar vi hem det till dig snabbt som f-n. Men hör av dig snarast, vi beställer i slutet av veckan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Meeeen guuud, en sådan väska har jag letat efter överallt!! Hoppas verkligen ni har någon kvar vid jul när jag kommer till Åland en snabbis, en sådan kabinväska skulle vara alldeles perfekt för allt mitt flängande fram och tillbaka :)

Hoppas allt är super med hela familjen, kan fortfarande inte komma över hur stora mina små barn har blivit :) Bamsekram!!

2010-12-01 @ 00:47:17
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/
Postat av: Tessa

Emmaaa du lever! =) vilken färg är du intresserad av isåfall?



Ja dina småttisar blir bara större o större, snart får du skaffa egna för jag är klaravlad! Kramis

2010-12-01 @ 09:11:58
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Lena

Gröna är fulast, lila är snyggast men själv sku jag köpa den svarta, haha! Svart passar liksom allt och alla ;)

2010-12-02 @ 00:50:27
URL: http://lovemehateme.blogg.se/
Postat av: Tessa

Black is black. D finns ingen lila, den är ceriiis =) den gröna går sämst oxå. Lena du sku passa i en sån där svart, hihi

2010-12-02 @ 22:34:38
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0