Pedagogisk leksak

Jeff leker med Lis gamla Fisher Price laptop. Helt suverän leksak. Roligt att lära. Han kan alla bokstäverna och säger t.ex "Tåg" om han ser ett T någonstans, för att datorn säger  "T, TÅG" då man trycker på bokstaven T. Den är rekommenderad från 3 år men Jeff har lekt med den mer än ett halvår. Rekommenderar starkt! Finns givetvis på Dillen.

Kolla in demovideon:  Jeff lär sig bokstäver

**************************************************************************************************


Kommentarer
Postat av: Petra

Apropå nåt helt annat... Inte hade ni möjligtvis grå klinkers 20x20 cm någonstans i huset? Min svägis skulle behöva ett par kvadrat isf om ni råkade få nåt över!?

2010-05-17 @ 18:04:22
Postat av: Tessa

Hej Petra, nej vi hade 10x10 gråa, och inte en platta kvar tror jag, tyvärr. Där har jag beräknat bra, haha. Ring Gottby annars, hon brukar ju ha lite på lager.

2010-05-17 @ 21:46:55
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Petra

Nåja, värt ett försök iaf! Hon har också slut och de tillverkar inte nytt förrän i höst... Och typiskt nog är det ju bara ett par plattor de behöver till... :o)

2010-05-18 @ 08:40:00
Postat av: Tessa

Argh! Typiskt. Sök på t.ex Tradera eller blocket! Vi hade 3 plattor saknade i några månader i hallen, men där gjorde det ju skitsamma, med fuktrisken tänkte jag.

2010-05-18 @ 11:33:59
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Petra

2010-05-18 @ 21:13:15
Postat av: Petra

Ska tipsa om det! Tack!

2010-05-18 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0