Gamla möbler

Jag vill gratulera min syster Jessica och hennes pojkvän Dan till sitt senaste kap. En 3 ha tomt inte alltför långt från stan. Där finns att röja, städa, riva o fördriva tid. Var dit igår och kikade. I huset så fanns det massa möbler kvar, vissa var jättefina o gamla:









På gården har någon antingen haft alkoholproblem o hivat flarran över axeln när den var tom, eller så har det bara blitt såna här högar ändå:

Och detta är inte allt.

Och i ladorna o ladugårdarna så finns det massor massor med bråte o fina saker.





Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag är faktiskt lite förälskad i det blåa(turkosa) pottskåpet. Men ska se va hon tänkt sig först :-)

Tack för titten igår. Kram

2010-05-10 @ 18:34:58
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jessica.H

Jo d e lite fint :) vet juh int riktigt ännu vilka möbler i vill göra oss av med...Du har första tjing på den blåa byrån om vi inte ska ha d!Om du vill ha trähjul så är det bara att hämta, du kan få dom som inflyttningsprestent :)Kram!

2010-05-10 @ 19:49:35
Postat av: Jessica.H

Asså jisses ja fattar int hur man kan slänga skräp sådär runt omkring sig!?Idag har vi bort ett helt pickisflak och då har vi bara tömt 1/5 av den ena byggnaden :D!

2010-05-10 @ 19:51:54
Postat av: Tessa

Ja det är helt otroligt. Minns du hur det såg ut på mommos vinden? Hoh ho! 20 år av Allers tidningar t.ex. Sådär ska inte vi bli när vi blir gamla, looova!

2010-05-10 @ 21:11:46
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jessica.H

Jo jag lovar att jag säger till sen om du börjar samla på smörpaket

2010-05-10 @ 21:16:12
Postat av: Tessa

Hahaha, man borde kanske titta till vinden hos morsan o farsan.

2010-05-10 @ 21:32:49
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Wow vilka fina saker! Jag får hjärtklappning av så fina gamla möbler! Härligt spännande att rota igenom allt!

2010-05-11 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0