När d alltid ska SUUPAS

Varför behöver jag ju inte fråga mej själv om varför jag alltid har sån förbenad krappola. För jag vet svaret, jag kan inte dricka lagom.

Indigo
Igår var jag o käka med Lina o Sandra. D va så jävla kul. Vi garva så magarna värkte. Jag älskar att få skratta sådär som jag kan göra med vissa. Man skrattar så man gråter och får kramp i magmusklerna. Alldeles för länge sen som vi träffades o tjejsnackade tillsammans. God mat åt vi och efter några timmar så fylldes lokalen med minglande festsugna ålänningar. Vi satt uppe o åt asså, fullt nere. Förståss så börja d bränna i arslet på mig vid två snåret så jag gick till Arken, de andra stannade kvar, vet ej hur länge, men jag stängde Arken i vanlig ordning och gick förmodligen raka spåret hem. Minns att jag hade kallt om fötterna. Imorse hittade jag kameran på bänken i grovköket, med sprucken display, men aaa. Vafaan ha hänt med den???

Krappis
Idag har jag pinat mig ur soffan, ja för det var där jag sov för att Jeff hade pissat i vår säng igår kväll. Vaknade av att det var ljust så satan o en massa liv i huset. Sen hade jag svårt att somna om. Men låg nog kvar i soffan till tolv. Mådde rätt bra då, sen pinade jag mig iväg med Jeff till Camilla Dannström på kaffe. Sen kom bakisen. Bjöd in oss själva till mamma o pappa på middag, brorsan var där på besök från Stockholm, han hade med sig Spille och vi hade ett bonusbarn med oxå, så 12 pers på söndagsmiddag, o stackars mamma som varit magsjuk var helt slut. Min pappa gör världens godaste sås till köttet, alltid, avslutade middagen med att äta bara sås, mmums.

Kvällsmål
Korv me brö till kvällsmål till barnen o hem o i säng. Nu borde jag gå o lägga mej, för jag e verkligen totalt slut. Jag önskar jag hade en massa energi att städa upp allt här, har fortfarande lite ouppackat sedan resan, otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0