Ljuva morgon

Jag trodde inte jag skulle säga det här en måndagsmorgon då morgontrötta JAG ska föra till dagis innan 9.45, mitt i kyliga vinterslasket, nyss hemkommen från ljuva värmen. Men siddu jo, Li vaknade innan mig (=utsövd), Jeff vaknade EFTER mig (somnade utan tutt igår och sovit hela natten utan YES!), båda barnen var på strålande humör, då jag kom ner efter att gjort mina morgonsysslor (dvs. pissa o borstat håret) så hade Li dukat fram frukost till de båda och satt snällt och åt (Jeff hade t.o.m haklappen på).

Trots att vi steg upp 9.00, Jeff promenerade till dagis (vi lämnade vagnen hemma) så var vi på plats kl. 9.45. Det är ett rekord o dessutom med ett leende på läpparna. idag kommer kära kusin Sandra med sina 2 småttisar till ön. Nu ska jag till Dillen o jobba, jiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0