Jeff 2 år o 4 månader behöver ingen tutt längre

Stor kille
Andra kvällen Jeff somnar utan tutt. Han har inte haft den sedan i lördags natt alltså, tekniken har varit den att trötta ut honom i sängen sin. Igår tog han en massa fordon o lekte sig till sömns, inga probs. Ikväll fick han en speldosa man vrider upp (med julsång) som han tycker jättemycket om. 2 gånger hörde jag honom ropa tutten, men sen däcka han väl  =)  Helt otroligt smärtfritt, hoppas Chrille klarar det imorgon oxå, för då ska jag och träna vid läggdax. Han ska få en tramptraktor när de är glömda. Imorse:

Jag: Jeff ska du berätta för pappa vad du ska få när du slutat med tuttarna o slängt dom?
Jeff flinar: NYA tuttar!



Kommentarer
Postat av: kussa malin

hahah, såklart! gulle vad stor han blivit!

2010-03-16 @ 12:42:52
Postat av: Mita

JAG skulle oxå kunna tänka mig nya "tuttar"....

2010-03-16 @ 17:56:56
Postat av: Petra

Cool kille! Du, jag skulle behöva hjälp med en grej och du brukar ju ha koll... (smööör... ;o)) Skulle behöva hitta en luvtröja/fleecetröja i camo-mönster strl 56-62. Har du nåt tips?

2010-03-16 @ 18:59:46
Postat av: Tessa

Garv Mita.



Petra GAP ar en caozipper i sin nya kollektion:

http://www.gap.com/browse/product.do?cid=53465&vid=1&pid=742407

Annars vet jag inte på rak arm var det skulle finnas just nu. Brukar själv fynda på Tradera.com och Huuto.net LYCKA TILL =)

2010-03-16 @ 21:10:13
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Oj vad min lilla bebis blivit stor kille! gulle!

2010-03-17 @ 13:46:11
Postat av: Petra

Tack för tipsen!

2010-03-17 @ 17:08:24
Postat av: Andréa

He he, gullunge! hoppas de går bra med tuttavvänjningen!



Såna där rullgardiner verkar skitabra. Jag har behov av mörkt sovrum och de där är precis vad jag skulle behöva. Ett bra tips till våra nya sovrum vi skall få en dag. Ni börjar få fint hemma nu,jag blir så avis på alla som håller på inreder sina hus. Jag vill också!

2010-03-17 @ 21:53:53
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0