Vårat kök/vardagsrum

Nu har jag äntligen valt köksgardiner. Bättre sent än aldrig, inte skynda, är ett av mina inredningsmotton JUST NU. Det vart gråa paneler med vita trådpaneler. Helnöjd. Och åter igen fick man den där (nu ännu mer) ombonade känslan, å vad gardiner gör mycket. ÄNTLIGEN! Har ju haft dem sedan januari, men så reste vi ju bort och i förrgår fick jag upp gardinstängerna, och gardinerna manglade och upphängda igår. Super! Vi är jättenöjda, igen.


Tavlan: tyg från Marimekko, fastnålat på två ihopskarvade styroxskivor.
Sofforna från MIO.
Mattan är från IKEA.
Lamellgardinerna, Ålands persienn.
Tramptraktorn finns på DILLEN.



Panelerna är i linne är beställda från ELLOS, likaså trådpanelerna.
Köksstolarna är IKEA.
Köksbordet från Möbelcity.



Den vaxade linneduken har jag köpt på Tyger & sånt, borde dock vaxas om.


Hissgardin från ELLOS.
Vi ska ännu ha handtag på överskåpen.



Den ocensurerade verkligheten GROVKÖKET/FÖRRÅD och tydligen ALLMÄN INGÅNG. Jag rekommenderar alla besökare att använda huvudentrén på baksidan, inte bara för att där eventuellt är lite redigare, men där finns ringklocka, vi hör inte alla gånger då man knackar på grovisdörren.



Huvudentrén. Golvlister kommer SEN.


Kommentarer
Postat av: Elin

Var köper man hunden på röda mattan då?

2010-03-31 @ 11:42:48
Postat av: Tessa

Jag glömde skriva att hon är INTE TILL SALU, men öppen för långpromenader =)

2010-03-31 @ 12:58:50
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken mysig liten koja ni har :P

2010-03-31 @ 13:49:44
Postat av: Camilla

Nice! verkligen som en inredningstidning där man får reda på var allt kommer ifrån, får du reklambidrag också =)

2010-03-31 @ 18:19:16
Postat av: Cindy

Guud va fint ni fått. Ser jätte bra ut. Själva har vi hamnat i värsta byggkoman och det verkar inte som om man kommer ur den på ännu ett tag.

Snaaaart hoppas jag också få krafter och ork att mysa till det här hemma. Ni ha kommit låååångt. Kram

2010-03-31 @ 19:11:19
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja bara bilderna var tagna med en vettig kamera så sku d kanske likna sig inredningstidning (vissa av bilderna, vissa minuter på dagen, det säger KABOOOOM! så e d kaos).

2010-03-31 @ 19:51:23
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: LenaL

Vad fint det blir! Måste komma och tryna sen i vår! Kramis, det var jätteroligt att träffa dig!

2010-04-01 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0