Bastu o pool

I helgen har hotell Cikada haft öppet, så poolen var "uppvärmd" (25 grader va ju svinkallt, snacka om att vara van med trettitvå!) men ungarna simmade och dök ikring en stund. Vi var inte så länge då vi alla är lite hostiga. Sen djuup-uppvärming i bastun. Jeff vart ju tokig då han måsta upp ur vattnet o vråla DYYYYYKAAAA. Tills han fick kasta vatten på de varma stenarna så det pschhhade, bastu e hans grej. Han måst ha fått det av moffa, han hade badat med moffa i fredags, högst upp på lavan i värmen och kasta på mera.

Rena och lite uttröttade kom vi hem och ungarna i säng i vanlig tid. Otroligt, med tanke på att Jeff sov till 10.30 imorse GAMMAL TID (rekord). Vi har aldrig haft problem med dessa ställa-om-klockan tillfällena. Det är nog mest så att jag int diggar att man förlorar en timme sömn då man flyttar fram klockan, men ääälskar när man får tillbaka den på hösten och får sova en timme extra.

Li hade just nå drömmar och ropa just "mammaaa, jag MÅÅST få en sån där beach Barbie", o börja lipa o skaka. Weird. Har ingen ny suddig mobilbild att erbjuda tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi bada oxå många där igår! men jag läste 26.5 på graderna i princip som Mariebad =)

2010-03-29 @ 09:52:26
Postat av: Tessa

Vi var där flera timmar senare, och i Mariebads äventysbassäng e d 29-30 =) =)

2010-03-29 @ 10:30:48
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

27 o 28 brukar det ju vara i träningsbassängen där ju jag brukar ligga i =)=)

2010-03-29 @ 11:24:39
Postat av: Tessa

Jo du din hurtbulle, man blir ju förkyld om man går i den! Fast...jag ha ju åxå kämpat med de där cyklarna i den "kalla bassängen"

2010-03-29 @ 17:07:47
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0