Lumparland

Det är kommunen vi skall tälta i. Var och besökte haket idag. Jag har varit dit en gång, och det var nog innan jag började använda bh. Skulle aaldrig hittat dit om inte pappa var med o lotsade. Det är meningen att vi ska tälta vid pappas båthus. Helt mysigt, t.o.m båt finns ifall vi blir sugna på att ta en rotur med 4 barn.


Kasta mera stenar, tyckte Jeff.


Herren på täppan


Det vart ingen skutfest då pappa sjösatte båten. Vi kan festa för honom i helgen istället.


Vi tog oss en roddtur för att testa ekan. Där bakom det röda båthuset ska vi trycka in en par tält. Båthuset tänkte vi ha som kök/vardagsrum i öppen planlösning, som pappa uttryckte sig, haha.


Bianco tyckte det luktade gott.


Mer "peace" än vanligt på linslusen.


Söt! Jeff somnade i bilen pv ut och sov i min famn och moffas, totalt kanske 20 minuter. Och det resulterade i att han kom upp 4 ggr efter att vi lagt honom (senare än vanligt, pga tuppluren), tystnade väl vid 23-tiden. Busunge. Härligt med en familjekväll, verkligen.

Det där som jag har tänkt varje kväll vid elva då jag är så trött "ikväll ska jag lägga mig tidigt", d funkar inga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0