Inredningskoma

Det hör väl årstiden till att man inte sprudlar av energi för att inreda hemmet på insidan. Men inspiration för tomtplaneringen, det har jag iallafall. Det återstår en del jord att skotta ut o trampa på den blivande gräsmattsplätten. Har varit påväg ut i en timme men har blitt avbruten av diverse yngel som ska kissa, klä på sig, se på Rorri, hoppa studsmatta, ja sådär som d kan va. O kommer nu Rorri på TV och de vill se på d, så går ju inte jag ut o skyfflar nå jord under den unika tiden, nehee, blogga o dricka kaffe vart det. Men jag borde verkligen gå ut o få det gjort, för då blir man svettig, och jag borde verkligen duscha o tvätta håret, så för att få d gjort så måste jag ju först hopp i jordhögen o skita ner mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0