Idag har jag...

...börjat dagen med:


hotellfrukost. SKÖNT. Tror jag ska gör det till en 7 dagars rutin tills den 10 augusti  =)

- skottat en stor del av jordhögen.

- stött på min gamle, käre vän Chrisso (alias Hägge) som jag inte träffat sedan Thailandresan. Kul!

- varit och simmat med Anki & Sandra, fick med ett bonusbarn Cassandra, så Li och hon jålade på själva där i äventyrsbadet, kul för Li att ha med kompis så bryr hon sig inte så mycket om att man måste vara 100% fokus på Jeff som vägrar ha puffar på och bara vill hoppa och dyka omkring. Vi borde verkligen gå oftare till Mariebad, för när man varit i en halvtimme märker man hur han blitt van igen och vågar ta för sig. Är alltid lite fegis ibörjan o vågar bara dyka typ 2 meter. Idag så tog han hjälp av min kropp och tryckte sig ner till botten och spjärnade mot bottnet med fötterna så han kom upp som en raket. Vattenrutschen åker han ju gärna om och om igen. Och Li har börjat åka den ensam, skönt d.

- besökt Köks Meny o handlat lite skålar och andra tillbehör till Espens frukostservering.

- beställt glassfrys o glass från Valio, som vi ska ha i reception.

- hämtat pikétröjor till frukostpersonalen på hotellet.

De senast 3 nämda med 3 underbara glada barn (med mutor) väntandes i baksätet på bilen.

- handlat lite kompletterande matvaror till helgens frukostar på Espen.

- totaldissat hemmet, ser ut som fan själv här.

- funderar på om jag faktiskt ska ta tag i saken o skotta den där jordhögen nu, ska ta en funderare över en kall karhu.


Kommentarer
Postat av: Trollmamman Lowa

Du har en energi som heter duga. . och så orkar du vara så go mot alla också. Otroligt. Ha en glad dag. Kram

2010-06-12 @ 12:29:22
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: Tessa

Nämen å tack Lotta, va gulli du e som skriver sådär =) ibland har jag lite överlopps energi faktiskt, går i etapper de där. Det där med go, hmm, inte när jag vill skotta o dona iallafall om nå barn kommer o nåjsar, då e ja inga så jäääla go heller, hehe. Men jag tycker inte om att va på dåligt humör då jag träffar folk, så då brukar jag svänga ganska snabbt, bekanta gör en ju på gott humör!!

2010-06-12 @ 20:59:01
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0