Ett besök på brandstation

Syrran kom på en bra idé igår. Hennes kille är brandman så vi åkte på ett privatbesök till station. Himmelriket för alla sirenälskande småbarn.


Li, Lochlainn och Jeff fick var sina brandmanshattar, såå coola.


Här förs stabilatorerna ut ur brandbilen i förberedelse för ett lyft med skyliften. Hujedamej, jag skulle inte upp.


Spännande...


Någon som ska med?


Någons knogar som börjar vitna.


Vi far ner nu Dan, tyckte Jessica efter ca 18 meter.


Naajs vju, tyckte jag. Som aaaldrig trodde jag skulle våga mig upp i en skylift.


Huuuhuu


Tack Dan!

Kommentarer
Postat av: syster

Hoho aldrig mer :D Jag som är höjdrädd visste juh att knogarna sku vitna redan efter 5m, men man ska övervinna sina rädslor som man brukar säga :)

2010-07-30 @ 19:34:37
Postat av: Andréa

De där sku nog Peter få göra med mina barn! Jag vågar knappt gå upp för trappan till loftet hemma jag. Huuu. Men min lilla Aron är inte rädd för nåt som helst ännu han. Tyvärr... ;)

2010-08-02 @ 08:49:50
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0