Nyinköp

Nämmen feel pose...



...morgondagens julfestsoutfit!


Måsta ju prova den I TID för en gångs skull, och inte en timme innan festen börjar o upptäcka att strumpisarna har hål. Tror även jag skippar det röd/vita hårbandet. Jo imorgon är det köpmannaföreningens julfest på Mariepark. Ska bli jättekul, hoppas man int mår arsul på onsdag IGEN sen bara, för int kan man väl tacka nej till det röda vinet som bjuds till (Lenas, och kanske Camillas oxå), waste of gratis wine lixom, måst ju drickas upp.

Köpte helt jävla ny outfit idag, från topp till tå, exkl. trosor o bh. Är ju inte van att tjäna dessa pengar jag gjorde vid julen, så då måst man ju belöna sig. Fast å andra sidan vet jag ju inte när jag ska använda "klänning" igen. Men det är ju bra att ha i garderoben "ifall att". Kanske jag tar med den till Thailand ifall jag ska va fin där nånting. Den är jävligt skön, och går även att bära utan bälte. Bältet hittade jag i garderoben, köptes i Bulgarien -06 (eller när d no va jag var dit -Jenny?) använt 1 gång hemma.

Jobbar ju till kl. sex imorgon så sen är det bara att åka hem o byta ut jeansen till detta, lite extra deo under armarna. Sen iväg till MP kl 19.00. Visst e klädseln lite tuff/fin, men känns ändå så ledig. Så jag!

Nu ska jag kasta av mej dom innan det är barnsnor på dem


Kommentarer
Postat av: Lena

Men du var ju ute i god tid förra året också! :D Och sanningen är den att du har mer koll på läget än vad jag har, inte en blekaste aning om vad jag ska imorgon :O Och jo, se till att du sitter i närheten av mej så får du vin^^ Och glöm inte kameran! ;D Kram!

2010-01-04 @ 21:38:54
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: Tessa

Lena! Ja ifjol lånade jag ju faktiskt en KLÄNNING av Lina, sant. Men det är bara för att jag inte äger finkläder av dessa slag, därför måste jag ha lite framförhålling. Du behöver väl bara vända ut och in på garderoben så har du 20 plagg att välja bland, eller tretti.



Jag sitter nära dig =) har ju ingen kamera! Men min mobil har.

2010-01-04 @ 21:59:07
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Lena

Hehe, det är just det där att hitta den "perfekta" klänningen förstår du ;D

Men du hade ju en kamera förra året? Har du tappat bort den? :O Bra, vi kan sitta bredvid varandra i år igen tycker jag, vi sammarbetade ju så bra förra året ;D

2010-01-04 @ 22:16:39
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snyggt som vanligt! =)

Du har ju turen att det mesta blir snyggt på dig!

Skulle du ha vart hemma under idrottsgalan hade du ju haft användning för klänningen en gång till, skulle kanske varit lättare att dansa på bordet i denna än långklänningen =)

2010-01-05 @ 09:38:35
Postat av: åsa

men jäääävlar vilka muskler! sjukt avundsjuk. att bo på enklinge me 100 mil till närmsta gym ger inga biceps direkt.

2010-01-05 @ 10:43:06
Postat av: Jenny

Jag gillar den första posen bäst! :)

Mjo, kanske det var 06 vi var i Bulgarien. Li var ialla fall "tett, tett å".

2010-01-05 @ 13:41:16
Postat av: sandra

håller me jenny.. pose nr 1.. suvve armar!!!

2010-01-05 @ 16:00:18
Postat av: Petra

Snygg som alltid! Hoppas du får kul som fan! Å låt bli å bita Donny den här gången... ,o) Han lipade en vecka förra gången. Mes.

2010-01-05 @ 21:41:13
Postat av: Katta

Dra mig baklänges vilka snygga, vältränade armar!!!

2010-01-06 @ 13:15:14
Postat av: Tessa

Nämmen då va d nog -05 vi var Jenny. Jo översta posen är ju mer jag än pose nr. 2 =) tack, o gu ja, armarna ser nog lite macho ut där faktiskt.



Petra jag TROR INT jag bet Donny igår, han höll sig undan (mes).

2010-01-06 @ 19:49:24
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Petra

Nej du bet honom inte, du klappade till honom över kinderna med båda handflatorna samtidigt istället! HA HA!!!

2010-01-07 @ 08:34:27
Postat av: Tessa

Nämmen härrigu att d alltid ska va nåt, can´t help my self.

2010-01-07 @ 17:17:44
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0