Och så bilderna

Här har vi Cocobananas chef Mr. Virkki


Från frukosten på det icke prisvärda hotellet


Samma (sunk)hotell. Dykställning.


På thaiboxningen. Kind of första parkett.


En trotsig 2 åring som inte får som han vill


Nya hotellet, bor i bungalow och det är så mysigt här! Ungarna var i poolen flera timmar i stäck. Inga blåa läppar här då graderna är typ tretti även i vattnet.


Ja han tar givetvis efter syrran och balanserar mellan barnpoolen och djupa. Han trilla i till slut, men vet ni vad...


...lillkillen tar sig från plats A till plats B alldeles själv, 1-2 meter under vattnet utan problem. Han sparkar och dyker fram. Skitcoolt, kolla här har han precis hoppat från kanten och dyker till mig ca 1,5-2 meter ut i bassängen.


Här drar han till kanten från mig.


Nu sover simkungen, Li har badat med 15 thaiungar i bassängen och jag och love dricker rötjut vid poolen. Life´s nice. Vi stannar här 4 nätter tror jag. Sen tar vi oss till Suratthani en natt och vidare till Phuket där vi stannar 4 veckor.


Kommentarer
Postat av: sandra

men jisses!!!! DUKTIG jeff!!!!! i am sooo impressed!!!

2010-02-06 @ 23:53:15
Postat av: Jenny

Vilken kille!! De låter inga fy skam, dedär live nä.

2010-02-07 @ 08:21:03
Postat av: Petra

Vilka underbart söta barn ni har!

2010-02-07 @ 09:10:25
Postat av: Camilla

Häftig kille ni har =) Duktigt!

2010-02-07 @ 10:02:55
Postat av: Tessa

Ja man tappar nästan hakan så han håller på. Han skaffar publik runt poolen. Idag vägrade han ha puffarna på, skulle bara dyka o hoppar "bobben"=bomben från kanten, dyker till mig, andas o dyker tillbaka, kliver upp o hoppar i igen.

2010-02-07 @ 18:40:52
Postat av: Camilla

Garv! läste ju att du skulle dricka rötjut med love o är ju bestämt lite ovan att jag hör dig kalla brorsan så jag tänkte vad är det för en kompis som heter love men nu har slanten pinglat rätt o jag är glad att kärleken flödar! =) Kram

2010-02-08 @ 09:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0