Lördag

Igår for jag med barnen och Bitte till en svensk restaurang som heter 2Gether. Chrille va sten o drog vidare på barrunda. Jag tog den berömda hummersoppan, som jag är sjukt sugen på igen. Vi delade på en flarra rötjut o efterföljande Breezers. Jeff somnade och till slut kröp Li ihop på två stolar. Restaurangen stängde men vi satte kvar där tills över tre  o snattrade. Kul med tjejsnack. Till slut tog jag mej i kragen och tog en tuk tuk hem o sova, Chrille kom samtidigt o va inte snygg alls.


Bitte och jag på 2Gether, 2 sovande barn om man söker.

Det har varit otroligt lugnt med drickandet denna resa. Skönt. Det var bara andra gången Chrille drog sig i fördärvet. Idag var det min dag. Lite rödvin till maten och sen så gick jag på behandlingsrunda. Oj va skönt. Ansiktsbehandling med massage, sen gick jag vidare på en fotmassage med hudskrap och avslutade med färgning av bryn o fransar. Somna ju bort överallt, så skönt. Nu e jag så avslappnad så jag ska gå o sova.

Imorgon kommer Susanna, JIPPI!
Dom kommer bo en längre promenadbit bort på ett nytt fint SPA hotell. Där ska vi dricka pina colada i poolbaren. Nu blir d znark.

Surat Thani


Snacka white ass!



En alldeles egen privat minivan med chaffis tog oss 4 timmar för lite över 60 EURO. Det var några mil där nästan allt stod på thai, tur att man int behövde vägleda sig själv.

Kata Beach

Lite mellanmål, kycklingspett efter stranden.


Jeff tar d lite lugnt vid poolen.


Kommentarer
Postat av: LenaL

Och du har klämt ur dig två ungar...skit på dig. ;)

2010-02-13 @ 20:48:58
Postat av: Camilla

Hon har bara klämt ut den ena, det är jag vittne på =) men jag håller med om figurtanken....

2010-02-15 @ 13:38:49
Postat av: Tessa

Kom ihag att det ar stillbilder, det dallrar pa bra live :)

2010-02-16 @ 09:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0