Internetavgiftning

Det har e bra. Att inte ha given tillgang till internet. Chrille ockuperar datan till sin programmering och jag plaskar mig brun med ungarna. Jag har tomt kameran men jag prioriterade lite kvallsshopping med Susanna ikvall istallet.


Imorgon drar vi till Surin och Kamala Beach med en thaikompis som ska kora oss i sin bil. Forhoppningsvis kan ni fa lite bilder imorron da. OM JA ORKAR. Haha. Vi byter hotell om 3 dar och da har vi internet dygnet runt, poolaccess direkt fran balkongen och BADE dusch och badkar. Gu va jag ska njuta.

Nu ater myggorna upp mej. Sovdax.


Kommentarer
Postat av: Trollmamman Lowa

Snart drar jag också dit ner på vrak semester. Känner mig nämligen så, just så vrakig. Ni ser ut att ha det så skönt och ljuvligt och det bästa av allt Tessa, ni är värda denna avkoppling. :) Kram

2010-02-25 @ 19:53:35
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: Tessa

tack for de fina orden, jo det kanns i kroppen att detta var vad som verkligen behovdes. Vanligtvis brukar jag bli lite stadsugen efter 5 veckor, men jag kanner att jag kan vara har en par veckor till utan problem :) vi ses snart. Ska du ner snart eller SEN?

2010-02-26 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0