Sjuktider

Jag börjar få ont i halsen, 2:a dagen jag känner av d. Jag blir orolig att jag ska få nå jävla streptococker, d e asigt d. Nu har jag varit stor i mun mot alla sjuklingar o sagt att dom e klena. Så nu får jag väl betala då. Jag har haft scarf på mig i 2 dygn och jag tar den inte av mig! Nu sitter jag med byxor o knäyllestrumpor, tröja, o två munktröjor + yllemössa inomhus i 22 grader OCH FRYSER! Jag har inte tid att va sjuk, jag har jobb inplanerat alla dagar fram till julafton.

Jag blir ju sällan sjuk. Kan inte minnas när jag varit sängliggande sist. Jag får inte bli det nu heller. Var och vartannan familj är ju sjuka, men inte vi!  =)  Trodde Li hade nåt på G för 2 veckor sen, men det var bara körtlarna i nacken som svällde upp, sen va d bra me d. Samma sak med Jeffen, lite snor som rinner ibland. Men då är man inte sjuk tycker jag. Tänk att det kan vara så olika. Vissa är sjuka en gång i månaden. Här går det år emellan. Vilket jag är glad för.

Idag när jag kom hem från jobbet så satt Jeff o Li i badet.

"vi gör farliga o äckliga blandningar o dricker dom, så vi ska bli sjuka, så vi kan va hemma från skolan o parken så vi kan leka!" skrattade Li.

Så demonstrerade dom hur de tog varmt vatten från kran, o en skvätt från vattnet de satt i, sen tog dom det i munnen o spottade ut det i glaset igen så drack de upp det, varandras asså. Vilka as till ungar! Hahaha. Det är väl d som härdar.


Li 2 år, i Thailand med trosorna på huvudet och mitt linne på sig. SÅ CUTE!


Här sitter hon med nå thaiflickor o käkar kyckling. GULLUNGE!

VILL ÅKA!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nawww, gullii!

2010-12-13 @ 05:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0