Mitt kvällsnöje

Just nu sitter jag och bokstavligen trycker i mig ostbågar. Kände mig svag o trött, så hittade jag en megapåse med ostbågar o halva den ligger nu o bubblar i min mage, zippar nu på en kall KARHU. E inte alls lika svag o trött numer. Jag har Chrille på knä på golvet intill med en pensel i hand o målarmask, han målar våra nysatta spegelpaneler som vi fått på väggarna här på övrevåningen. Sku borda rota fram nån halvfungerande kamera så ni får se. SKIITAFIIINT.

Mina läsarsiffror har gått ner, vilket jag förstår då jag inte är så aktiv  rolig just nu. November-December är vanligtvis hektiska månader för mig då jag brukar jobba massvis på Dillen. I år är det ännu mer. Men det lägger sig i januari. Och förhoppningsvis kommer vi oss iväg till Thailand några i februari, JIPPII! Idag skippade jag t.o.m träningen. Jag sover med dubbla tröjor, byxor o yllesockor+täcke, o ändå har jag bara lagom varmt. Skönt är det. Nu är ostbågarna slut, måste fylla på skålen! Jag har ju en speciell teknik när jag äter ostbågar. 1. en liten näve åker in på en gång o tuggas så det skärs lite i gommen
2. innan allt tuggat är svalt så ska det in en ny omgång, asså alltid osbågar i munnen, tills skålen är slut. Det tar ca 7 minuter. GOTT GOTTI GOTT GOTT!


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 19:44:55
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0