MÅNDAG

Idag
9-17 Dillen
17-20.45 Familia
21-22.30 Hemma (va fan gjorde jag då? 1½ timme gick och jag minns inte vad jag gjorde...)
22.30 Hämta Bianco till mamma o pappa
22.45 Select o köpa lite mjölk
23.00 Badkar me Chrille o ansiktsmasker
23.30 Lite räkningar o bloggläsning
00.37 är nu, och jag fattar inte vart tiden tar vägen

Imorgon
Sovmorgon
Li är ledig från skolan
11.00 Anki o Sandra kommer på lunch
12.00 Föra Jeffen till parken för första gången på veckor
12.30 Familia
Kanske man skulle komma sig iväg en sväng på stan o se om man sku hitta nån julklapp, har inte köpt nån än. Vi är 2 på jobb, men det har varit sån ruljans om dagarna så man helst inte ska vara själv. Julklappar...ja julklappar, måst man köpa julklappar?

Nu. Nattidax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0