Hemhjälpen

Hemhjälpen gjorde nyss en jätteinsats.

"Jeff satte i medel oxå!" kom han lyckligt till mig efter att jag bett honom flytta tvätten till torktumlaren. Men vafaan.

Han fyllde maskin med vitt, rosa och svart tvätt, fyllde på tvättmedel o sköljmedel och körde igång ett finprogram. För att förhindra en salig blanding av grå/rosa kläder hann jag ingripa o avbryta programmet, men allt var ju genom blött och tvättmedlet o sköljmedlet var blandat med varandra i de olika facken. Det är väl inte så lätt att lyfta så tunga flaskor så högt. Han borde få en pall. Och så borde jag sortera tvätten oftare  =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha,ha.. fy fan va bra. Tur att han sa till annars kanske hela badrummet bubblat bort. :)

2010-08-19 @ 22:01:25
Postat av: Lena

Hahah vad gulligt! :D

2010-08-19 @ 22:40:04
URL: http://lovemehateme.blogg.se/
Postat av: Andréa

Men ha ha va härligt! Det är så underbart att läsa, jag känner så igen allt Jeff gör. Kunde lika bra vara Aron!

2010-08-23 @ 21:21:06
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0