Vem vill ha ett skåp

Vi har haft en massa trädelar här som ingen av oss egentligen vet var kommer ifrån. Chrille trodde d va nåt som va mitt då han tömde förrådet på Esplanad, men icke, det där har jag aldrig sett och jag visste inte ens vad det var. Det har legat delar överallt och skräpat och idag fick jag nog. Jag samlade ihop allt jag hittade från bl.a balkongen, började måtta o tänka...


...nog ska väl de här kunna bli nåt...


...är detta "taket" måntro...


Först hade jag denna vågiga "sockel" nedåt, men den såg helt upp och nedvänd ut tills jag fick en aha-upplevelse och svängde på hela kalaset.


Och här är dörrarna. Utan knoppar för den som vill välja själv.


Detta är ju alltså ett litet projekt för sig även då jag har skruvat ihop det, för hyllorna är inte på plats och jag vet inte hur det är tänkt att de ska sättas dit. Skåpdörrarna har inga knoppar, men det gör INGET, för dom har förmodligen varit så fula så nån ha tagit bort dem. Så tror jag att det kanske ska ha nå fötter, men det står nog stadigt som det är oxå. En liten klipa i ena "spegeln" på dörren och ryggstyckena måste spikas fast med småspik. Ja, men som sagt, det är gratis och var så god och hämta om nån vill ha det. Ta gärna vår gamla soffa på samma gång.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser ju snyggt ut=)

sätt ut på tidningens marknaden som bortskänkes så har du både soffa o skåp borta inom ett dygn gissar jag så har det gått för oss med våra grejer

2010-04-12 @ 14:07:41
Postat av: Inger

Hej. Har du något mått på skåpet ?

Väntar på svar



Mvh Inger

2010-04-12 @ 16:51:47
Postat av: Tessa

Bredden är 105 cm och höjden 171. Om ingen nappar här så lägger jag in det på marknaden.

2010-04-12 @ 17:13:53
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0