Lovely morning

Helt härlig morgon där man inte var alltför zombie när man vaknade innan klockan ringde. Vaknade av att Jeff kom och satte sig i sängen och började leka med laptopen "sin", han viskade inte om man säger så. Plötsligt dyker en pigg Li upp och visar vad hon presterat i sin nya förskolebok, som jag köpt till henne så hon kan göra bl.a lite våg- och ziczacövningar. Hon va så glad och berättade hur mycket hon längtade till skolan och alla läxor, hö hö hö skrattade man inombords, men bekräftade hennes påstående om att det nog kommer bli sååå rolit i skolan och att göra läxor.

Efter denna session så ringde klockan 09.00. Chrille skulle föra idag, så jag behövde bara hoppa i nå skitiga brallor o nån säckig tröja utan bh. Barnen plockar fram frukost själva så inte ens d behövde jag göra. Så jag koncentrerade mig på att ta bort Lis fiskbensfläta (min första godkända, 32 år tog det) som jag gjorde till natten. Sen satte jag upp hälften av håret i en tofs och spännade upp pannluggen. Hon såg ut som en riktig skolflicka så jag måsta ju ta kort:


Söta öde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0