Trött?


Klockan 16.35

Jeff försöker charma: "ajj daton?!" Han vill se haj på datan. Har han fått göra en halvtimme, så ett bestämt nej fick honom att bryta ihop och när inget annat hjälpte så åkte han på time out. När han var klar där och sagt förlåt ("bååp") så vart d helt plötsligt såhär:

16.40

Han sover ju inte på dagarna mer sedan 2 månader tillbaka, så jag ville ju att han skulle vakna efter 10 minuter, d va ju lätt...


Här sku jag gå o pissa. "veppo liilo" (femton kilo) slattrig kille e ganska tungt d.


Det här är ingen vanlig syn, han måste verkligen va SLUT. Kanske han tänker bli sjuk nu för första gången sen januari -09.

17.17. Helvede.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har haft lugnt o skönt alltså för jag har busat m Li o ballonger =)

2010-04-02 @ 16:46:19
Postat av: Tessa

Tessa om Trött?:

Lugnt o skönt....hmm...jo den där halvtimmen då jag gav upp med att försöka få liv i honom, 17.30 lyckades jag o då va han INTE glad. Fattar inte att navelsträngen tajtar till sig sådär extremt ibland, all självständighet bara försvinner när man ska göra nåt viktigt. Chrille kommer nog inte ihåg hur man sätter fast bilbältet i Jeffs bilstol mer =)



Det är bra att barnen har en hurtig o aktiv faster som tycker om att busa!

2010-04-02 @ 17:49:00
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Marika

Vilket fint hus ni har! Verkligen!

Jag var in till Dillen med ett svart moln här om dagen,hoppas du har fått det?

2010-04-02 @ 20:46:16
URL: http://nordbergkarlsson.blogg.se/
Postat av: Tessa

Å tack Marika, jo jag var dit i förrgår och hämtade det, så nu har även hunden underlägg =) tack. Supernajs, I LOVE THEM, mycket praktiska och ingen fläck är ännu unremovable. Superba grejer du säljer!

2010-04-02 @ 22:26:25
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0