Tur!

Vikke flyt man hadde när man kom o parkerade utanför Hallen. -WOOOW utbrister Jeff o pekar på cementbilen, lyftkranen, lastbilen...ja värsta bygget pågår ju där. Så på frågan "vill du väntar här o titta så springer jag fort in" svarade han JA, med ett leende (även om jag tror att han inte uppfattade frågan riktigt). På med Zlatanlåten o kundvagnsrally på Hallen. Skulle ändå bara köpa lite förnödenheter, men kom ut med 2 kassar, tur att man inte hade en klättra-ur-kärran-gosse med till på d.

När jag kom ut hörde jag Zlatans ljuva stämma, rutan var nere och så hade han slingrat sig ur axelbältena och satt o peka o bara wooow:a sig. Alla glada.

Snart lunchdax (Jeff sitter redan o äter) o sen Dillen! Efter Dillen så blir d Jajjaaa! Och imorgon IKEA!


Kommentarer
Postat av: LenaL

Vad duktig han var som höll sig kvar i bilen.

2009-09-11 @ 15:52:27
Postat av: Tessa

Man har väl pli =) (fast han satt ju fast)

2009-09-12 @ 19:13:51
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0