Resor på kommande

IKEA
Vad köper man till någon som ligger med i skattetoppen och själv är lite shopoholic o har allt man vill ha? Ja svärmor Runa fick iallafall "ett besök till IKEA" av sina barn i 80-års present. Mycket uppskattat. Så nu ska vi dra hela drösen nästa helg. Vi är 10 pers totalt, så Li får stanna hemma med mommo o moffa (fast man önskar det var Jeff som "slapp" komma med  =) så kan vi alla hyra en 9 personers bil o åka tillsammans. Hon e gärna med mommo o moffa, men jag tror ändå inte nämna för henne att halva hennes kusinklan följer med, men inte hon  =)  tror inte IKEA ger henne så mycket, hon hinner nog följa dit många gånger om ännu.

PARIS
Och när svägis är i farten med bokningar så han hon plötsligt planer på Disneyland Paris. O vem hakar inte på den idén? Inte Chrille iallafall. Han"måste" jobba, det där härliga Bed&Breakfast ni vet  =)  men han erbjöd sig att ha Jeff hemma, så jag och Li åker med Linde/Westerberg familjen till Paris den 15-18/10!! Q-L! Inte bokat än, men snart.


Kommentarer
Postat av: Camilla

shit va snabb du var o få ner det på bloggen =)

Ikea bokad men Paris jobbar jag vidare med på söndag när jag jobbar hänna igen

2009-09-03 @ 14:00:45
Postat av: Mita

Okej då, liiiite avis......på Paris alltså...=)

2009-09-03 @ 19:29:41
Postat av: sandra

jaadu, dendär fattigdomen e faan ingen fröjd den du...puss.. varför ligger det inte i Berlin föresten?? Men googla däremot på "tropical island, berlin ) så kankse ni ångrar er;)

2009-09-03 @ 20:51:32
Postat av: Tessa

Satan va coolt Sandra! Synd att man int blir brun bara... d sku kosta hela typ 220 EURO för boende OCH flyg per pers. Dvs int så dyrt. Synd att man inte e shopoholic om man ändå ska ti storstan...hmm...borde kanske bli det...

2009-09-03 @ 21:36:20
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Lena

Åhh vad roligt med Disneyland! Det skulle inte vara helt fel med ett besök dit alltså. Men du tar säkert massor med härliga bilder när du kommer dit så kan jag drömma mej bort ;D haha



Har varit till Ikea tre gånger den här veckan, rekommenderar Ikea i Uppsala. Så stort och härligt nu, man får ju världens inspiration! :D Kram!

2009-09-03 @ 22:09:34
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: sandra

man BLIR visst brun....dom har någgi lampor upp i taket som epå hela tiden..nice!!

2009-09-03 @ 22:26:19
Postat av: Tessa

Lena du e ju ett stort barn du iallafall =) jag vet inte om jag är sådär JÄTTE EXITED för själva Disneyland, mer för Lis skull faktiskt. Haha. Men jag ska skaffa mej en kamera tills dess, så det kommer bilder.



Sandra: D stod att är det molnfritt så släpper glaset in UV strålar. DU bränner dig nog, men int jag =)

2009-09-03 @ 22:31:38
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Va roligt för Li! Det är säkert rätt så häftigt för barnen att få fara dit kan jag tro. Ett minne för livet.

2009-09-04 @ 08:34:18
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: åsa

varför ligger int min unges mor eller farföräldrar i skattetoppen? ja sku å gärna fara till paris :D

2009-09-04 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0