Nätförsäljning

Nu har jag kommit igång med nätförsäljning igen
Ut på Tradera och Huuto med märkeskläderna. Det är allt från beggade barnkläder, till Chrilles nån för stor Boomerang tröja eller varför inte ett par Better Bodies brallor. Ja vissa saker blir bara i garderoben, som inga favoriter. Då får de hellre pryda någon annans kropp. För nu ska d rensas! Jag har 4 kassar som ska säljas bara på nätet. Allt ska fotograferas. Och med min skruttiga mobilkamera blir bilderna riktigt piss, men folk är ändå intresserade, helt sjukt. Typ 20 lådor ska till Bettans, endast 1 kass (för tillfället) som ska till Emmaus, duger inte till nåt annat  =) 

Det har nu slunkit in 74 euro på några dagar. Även om man inte får så hejdlöst mycket per plagg, det kan ju pendla mellan 20 kronor till 50 euro, beroende på olika faktorer. Nu ska kläderna till posten oxå...det är lite sjå med det här.



Men jag säljer inte bara. Dessa NYA Adidas Goodyear skor köpte jag till Li för 179 kr + 88 kr inkl. frakt. Här (om dom ens finns här) kostar dom säkert över 50 euro.


Kommentarer
Postat av: Lowa

Va duktig du är.. tänk om jag hade din energi! Har några sopsäckar med för små kläder.. ! Du har dock rätt Tessa.. man skall rensa bort alla gamla fengshui grejer..!

2009-09-05 @ 06:24:56
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Tessa

Japp, ja e duktig för de e så KUL! Man har alltid energi över till roliga saker. Yes, bort med gammalt skit! Jag skickar över lite överlopps DAMP energi från barnen till dig, det kommer med vinden.

2009-09-05 @ 08:03:13
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

jag säger bara en sak" sponsored by adidas"...puss

2009-09-05 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0